2008. július 30., szerda

Ovis jelek



Izomláz elmúlt, a baba még bennem, ezért jött a következő, az oviba egy kis ajándék.
A mintákat mindenféle mintagyűjteményből szedegetem össze, amit kicsit átvariáltam, hogy a mérete egyforma legyen.
Vannak benne olyanpok is amiket én terveztem meg kockáspapíron. Pl.: szánkó, hajó, gomba, labda, esernyő, kifli, hal, perec, lánc, autó.

Utóirat: (2012.09.01.)
Eddigi legnépszerűbb bejegyzésem lett ebben a blogban a kis keresztszemes mintás:))
Köszönöm a megkereséseket az ügyben, hogy tetszenek a minták, de sajnos nem tudom már ezeket elküldeni nektek, mert amiket rajzoltam azokat már nem találom, amiket könyvből néztem ki, azokat meg alaposan átvariáltam. Akkor erre nem gondoltam, hogy eltegyem. Viszont van egy nagyon jó könyv, amit érdemes beszerezni, Praktika könyvek sorozatból a 101 hétvégi keresztszemes ötlet című könyvet.  Ebből merítettem ötletet. De nagyon egyszerű a menete is a tervezésnek. Végy egy kockás füzetlapot. Kb tenyérnyi nagyságban rajzolj meg egy ábrát, színezd ki pár színnel és már olvasható (leszámolható) is a dolog aida vászonra nézve. Kb 10 perc az egész. Bátran, bátran!!!!

Nincsenek megjegyzések: