2008. szeptember 21., vasárnap

Tűzzománc


Ez még a Lampart gyáras korszak, korábbi bejegyzésben már írtam róla (egy sort:), ezek is ott készültek, csak már el lett ajándékozva, most lefotóztam a tetthelyen.
Tűzzománc, 30*30-as képek. Úgy készült, hogy egy fekete színű vaslemezre rákentem tejföl sűrűségű zománcfestéket vastagon. Ide-oda billegtettem a képet, hogy összefollyanak a színek. Hagytam, hogy megszáradjon, majd itt ott belekapartam a fekete hullámvonalakat. Majd jött a kiégetés, nagyon magas hőfokon (a gyárban ahol a zuhanytálcák is kiégetésre kerültek).
Kész. Ugye milyen egyszerű? Izgalmas játék a színekkel. A tűzzománcozás olyan terület, ahol nem tudod, mi lesz a végeredmény.
A másik képet festékszóróval fújkáltam, majd aranyszínű pacákat pötyögtettem rá.

Nincsenek megjegyzések: