2008. december 22., hétfő

Üzemszünet



Hivatalosan és ünnepélyesen eltettem a varrógépet. Most egy kicsit jól esik pihenni, a konyha nagyon el lett hanyagolva, szegény sütő nem sütött már hetek óta, fel kell vidítani. Ma kap bele egy kis kakaóstekercset.
Miután túlpihentem magam, pár nap múlva újra nekiállok az alkotásnak. Egy édes kisfiúnak varrok babahordozót.
Kb. így néz majd ki. Ma megvettem az anyagokat is. Az autó forma egyben a kapucni. Nagyon aranyos volt az anyuka levele:) semmiféle lányos dolgot nem szeretne, abszolút kisfiús legyen, unisex sem! :)) Jó lesz egy kicsit most más stílusú podeagit varrni, szeretem ezt a tervezgetős szakaszt is:)

6 megjegyzés:

Viki írta...

Nagyon jó a vázlatod és jó sütögetést!:)

Körmi írta...

Szálljatok le, szálljatok le
karácsonyi angyalok!
Zörgessetek máma este
minden piciny ablakot!
Palotába és kunyhóba
nagy örömet vigyetek,
Boldogságos ünnepet!
Körmi

Judit írta...

Köszönöm:)

Családanyu Viki írta...

nagyszerűen néz ki a terv! már én is izgatott vagyok, milyen lesz, mert amit nekünk készítettél az csúcsszuper!!! (csak kíváncsiságból: ugyanazon arányokkal készül vagy másmilyen lesz?)
és Boldog Karácsonyt kívánunk Nektek! :)

KicsiKató írta...

Szeretnék Neked és a szeretteidnek nagyon boldog, áldott karácsonyt kívánni! Jó sütögetést:)))

Judit írta...

Pic, ugyanolyan méretű lesz:)Főleg mióta mondtad, hogy bevállt, akkor nem változtatok rajta.