2009. február 27., péntek

Fehér-rózsaszín



A mostani babacucc instrukciói miatt könnyebb feladatom volt. Lányosat szerettek volna, madeirával, rózsaszínnel, csontszínnel, apró virágos anyaggal. Csontszínt kerestem, de sávolyszövetből nem találtam, és dekoranyagból sem, ami menne ehhez a mályva kordhoz. Minta nem volt megadva, így elővettem a régebbi gyöngysor mintát, és abból lett ez is. A szívecske ügy mindig dilemma..belefér, vagy túl sok? nem akartam hogy nagyon gejj legyen, de mégis kellett valami a kapucnira, mert én a madeirától úgy éreztem, egy kicsit keresztelő hangulata van.

14 megjegyzés:

Családanyu Viki írta...

Graula, ez (is) valami gyönyörű!!! Nagyon szép lett!

Julcsi írta...

Nagyon jó lett a színösszeállítása és a szívecske is belefér.
Még egyet árulj el: a kapucni hogyan használható?

Melus írta...

nagyon tetszik, yook a színválasztások:)

Edige írta...

Szerintem nem sok. A szívecske egy ilyen kislányos dologba mindig belefér.

Körmi írta...

Igazi kislányos! szerintem jó az a szivecske a kapucnin...én szeretném használat közben látni ezt a praktikus dolgot. Ez az "énidőmben" még nem volt, s az utcán én csak "kendő"-s vagy "hátizsák"-os babahordozót látok...vagy van a régebbi bejegyzéseid között ilyen kép?

Körmi írta...

No a kérdés visszavonva!! :D ... csak a cimkékben rá kellett kattintanom a "Mei tai"-ra! ;D :D

Judit írta...

Köszönöm:)
Körmi: remélem elterjed majd jobban is, azon vagyunk párszázan egy fórumon:)
Most azért nem látni télen ezeket, mert kabát alatt vannak, de hamarosan jön a tavasz és akkor aztán kibújnak a cserebogarak:)))

maca írta...

Szia Judit!
Kérdezted a kellékest, Bruercsi oldalán van egy bejegyzés a lelőhelyekről, ott az általam említett is benne van, amúgy Lőrincen a Felsőcsatári út elején van az üzlet.
Nagyon aranyos és praktikus ez a hordozó.

Névtelen írta...

hipercuki!!

baboo írta...

Megnyugtatlak, nagyon jó helyen van ott az a szivecske, még bájosabb tőle az összhatás! Pedig annyira nem vagyok oda a rózsaszínért, de ebben én is hurcolnám a kislányomat!

Névtelen írta...

Enyém lett ez a szépséges, nagyon boldog vagyok, hogy sokatoknak tetszik!
Judit!
Látod, hogy a kislányos, rózsaszínes is nagyon bejövős lett!!! Hozok majd fotót akció közben a művedről! És megint leírom: elmondhatatlanul hálás vagyok, hogy megcsináltad nekem!
Ölellünk
Mona & Nóri

Judit írta...

Mona:)) Sok örömet a hordozáshoz!! Néha kell egészen más stílusban is varrni, ki kell mindent próbálni:)
Jó volt varrni ezt is:)
Várom az akciós képeket:))

Amaranta írta...

NAgyon habosan babás rózsaszín, és mégsem. Olyan jól elvannak találva az arányai. 1 év alatt és nyáron mindenképpen csak ilyenben!

Megvan! Eperfagyi tejszínhabbal!

Unknown írta...

Jaj, olyan gyönyörű!!! Úúúúúgy szeretnék egy ilyet!
Krisztimami