2009. március 23., hétfő

Erszény



Hihetetlen dolog történt!!
Magamnak varrtam:)))
Ez most egy másik fajta babahordozó.Úgy működik, hogy félbehajtom, belebújok, és alulról beleteszem a gyereket, majd a fenekénél széthúzom az anyagot.
A feneke résznél íves, hogy felvegye a fokhagyma formát:))
Az szabás: 2 db 140szer50 cm. A végeknél íves, a két egyformára szabott anyagot összevarrtam, kifordítottam egy lukon és átvasaltam. Majd az íves résznél összevarrtam.
Itt képes leírás van, hogy is működik.
Mivel Boti már sokat totyog, de ha elfárad akkor csak felkapom. Ugye a 11 kilo már sok a karomnak, de ezzel a cuccal meg se érzem.
Anyaga kívül dekor pamut, nagyon jó minőségű, finom puha. Belül pedig lenvászon. Ha a unom a színét akkor kifordítva is tudom használni.
Lenvászon: Ide oda csúszik, mozdul, nehéz vele dolgozni, a szabásnál ilyen nagy méretű anyagokat nem szeretek varrni.
Cumi: elalvás előtti pillanatok:))

12 megjegyzés:

Családanyu Viki írta...

Nagyon szép lett!

Zsukkata írta...

Jó kis hordozó lett ez is :o)! Én is gondolkodom valami hasonlón, amiben oldalt is ülhet a baba. A mostani kendőm bár nagyon kényelmes, csak szemben tudom vele hordozni a Csöppet. Az anyag is nagyon kis vidám :o)!

Jucuu írta...

Szép színeket választottál, nagyon tetszik.

Barbi írta...

Judit ez szuper!Naggggyon tetszik!

Judit írta...

Ábel is tudná értékelni, szerintem:))

Ili írta...

Nagyon ötletes! Ügyes vagy!

Zsófi írta...

Nagyon tetszik! Bevált Botinál?

Judit írta...

igen!! Most a MeiTai mellett ez a leggyakoribb amiben viszem. Kabáthoz szűk, de most már jön(?) a jobb idő, és akkor nem kell mindig babakocsival vinnem, sokszor csak üresen tolom, amikor játszótérre nmegyünk. Ha elfárad akkor csak felkapom. Bevásárláshoz azért marad a babakocsi egy darabig.
Szoktam tornát tartani az ovimban, és akkor is jön velem, felkapom amíg fogóznak a gyereke, amint tud már Boti is tornázni, akkor meg lerakom és bóklászik.

Zsófi írta...

Köszi...(és a készítés menetét is) lehet, hogy megpróbálom elkészíteni, remélem, sikerül.Mári olyan ölbebaba, a kengurukban pedig bömböl:)

Judit írta...

mazsola:jaj -jaj, a kenguru hordozásra alkalmatlan!!!! babának is mamának is!! Ki vagyok ám okosítva!!
www.mamami.hu
kukk be ide

Timici írta...

nekünk is van, én azért is szeretem, mert ha nincs benne a baba, akkor sem gáz hogy rajtam van, olyan mint egy bandázs

megkérdezhetem, hogy ezt a virágos anyagot hol vetted? köszi:o)

Barbi írta...

Megkaptad az email-em Judit? A citromailesre írtam, ami az oldaladon szerepel! :)