2009. június 27., szombat

Nyár


Vállaltam vegyesen mindenféle megrendelést a hetekben, ezért most egy nagy levegővel húzós napok várnak rám. Még a nagy meleg előtt szeretnék befejezni pár mt-t, táskát, apróságokat. Ha jön a kánikula akkor irány anyu háza, kertje, ott meg nincs varrógép, hurrá(?) Rossz ezt írni, mert ha nem varrok, akkor meg rosszul vagyok...szóval lesz akkor is varrás, de néha le kell kötöznöm magam....:)))
A babahordozó klubba ahova járok, van egy állandó kölcsönözhető hordozóm, de most kicserélem, mert van már néhány jelentős változtatás a mostaniakon, ez is tervben van, a pántjai kiszabva...na? milyen színű lesz? :))))
Találkoztam fércművek Judittal, nagyon aranyos kis csaj(nő, anyuka), jó volt találkozni, kaptam egy édibédi elefántot, örökbefogadó lettem:)))
A képen a kedvenc fotómodellemmel dolgoztam éppen. Esküszöm vér profi, beszélni nem tud, de mindent megért, és mindent megértet velem is:)) No, mondom, fordulj, akkor fordult, most állj meg, ne moccanj, megállt, most forogj egy kicsit, fordult....úgy nevettem:))))
Na és persze a kisautó ki nem maradhatott.
A táskát majd a következőben mutatom.

1 megjegyzés:

Viki írta...

A modelled tényleg elsőosztályú!:) Milyen sokat nőtt már a szülinapos kép óta!;-)
Remélem, mindent megmutatsz a blogodon, amit varsz a közeljövőben!
Ja, és szeretnék adni Neked valamit, nézz be hozzám légy oly kedves, ismét.:)