2009. július 18., szombat

Hőség hete







Lehűlt a levegő,és feléledtem végre. Eddig alapjáraton üzemeltem vagy még úgy sem. Biztos mindenki szenvedett a hőségben, de biztos én a legjobban, nagyon sajnáltam magam:)))))
Árultam a régi kismama magazinjaimat, csereberebiznisz volt, kaptam 2 évfolyamért 10 tábla mogyorós milkát, ez volt a hét legjobb eseménye:D
Na meg varrtam is egy kicsit. Volt nagy izgalom, egy csomagot vártam, 3 hete meg kellett volna jönnie, miután végleg lemondtam róla, megjött. Hihetetlen megkönnyebbülés. Végül is ez is jó dolog. Nyaralásra is jutott idő, de mióta megszületett Boti, azóta nem nagyon vágyunk több napos nyaralásra, már ott elmegy a kedvem, hogy bepakolás. Szeretjük az egy napos kirándulásokat, városnézéseket, Velencei tavi pancsolásokat. Ez most bőven elég.

2 megjegyzés:

Cila Zzy írta...

Nagyon tetszenek a kis házikóid.

bruercsi írta...

Jó reggelt, Csipkerózsika! Már vártam az újabb műveket! :)
Szép lett mind!!