2009. október 10., szombat

Kék



Jó pár kék dolog született:) Csemegézzetek! (a fa egy kicsit Fércjutkás lett, de igyekeztem, hogy más legyen, az ihlet Tőle van)
Uccso kék dolog egy délelőtti játék pár perces összedobott eszközei. Nagy élmény volt pár napja a Balaton, etettük a kacsákat, néztük a hajókat. El is játszottuk. Lekaptam egy kék anyagot, nem volt idő nagy szabásvarrásra, csak úgy kivágtam, elég durván:))Nem tudom, Ti mire használjátok a spáros törpöket, mi most erre. Hajóztattuk őket, meg kifogtuk a halakat, és hát...... megsütöttük:))))

3 megjegyzés:

Fércművek írta...

De jót mosolyogtam. :))) Nagyon jó a tó (is)!!

Réka írta...

Jó ez a pötyis anyag az első képen! :)

Réka

Judit írta...

Egy szintén babahordozót varró lánytó kaptam, a kis ficnifecniket elteszi nekem, ezek külföldről rendelt anyagok. Egy féltenyérnyi volt belőle.