2009. november 13., péntek

Megint vagyok:)


Alakul a lakás, megint készítettem fázisfotókat, majd pár nap múlva jövök velük:) Burkolás készen van, sajnos a burkolóval nem voltunk elégedettek, sok hibát vétett és naaaagyon lassú volt. Asztalossal megbeszéltük a beépített bútorokat. Szeretnénk majd egy kb. 230-240 cm magas széles gardróbszekrényt is, azt nem az asztalossal készíttetjük, hanem majd valamelyik bútoráruházban vesszük. Elég sok fúga maradékot hagyott a "szaki":( így ma is és holnap is vakargatunk, igazi szombat délelőtti program!!! Nem jöttök?
Varrogattam is:) Mazsolázzatok. Karácsonyi megrendeléseim 80 százaléka kész, úgy tervezem, hogy Mikulásra befejezem mindet.
Karácsonyi húzogatós: megkaptam a páromat:)))) nagyon izgi:) annyit elárulok, hogy varrtam már neki idén:)))





Megrendelésre készült faliképek, de Botinak is szabtam ki ezekből 2 garnitúrát, párna és faliképecskék lesznek belőlük.
Kukucs
Nahát!!! Elneveztek rólam egy falut!:D

3 megjegyzés:

Fércművek írta...

De jó Neked, hogy már látod az alagút végét (megrendelésileg :) ) . Gratulálok a városodhoz. :)))

hopuka írta...

Mindig megcsodálom, amiket készítesz! Nagyon szépek!!!!

t®eb♥®etta írta...

Szépek a munkáid:D