2009. december 27., vasárnap

Felháborodtam

A teszveszen megtaláltam egy fotómat. Egy nő babaerszényt készít, és az én ide feltett képemmel reklámozza a sajátját.
http://www.teszvesz.hu/show_item.php?item=824866648
Írtam neki, és a teszvesznek is, remélem hamar leveszi. És megteszek mindent, hogy töröljék az eladót is a föld színéről....
Elkeserítő. Emiatt sajna minden fotót leveszek, ami rólam és Botiról készült. Sajnálom, mert mindig szívesen mutattam meg Nektek a Kincsem. Nem akarom, hogy ennél tovább kedvemet szegje ez a dolog, nem vagyok hajlandó emiatt tovább elszomorodni. Cuccaimat továbbra is hozom, reszkessetek:D
Puszi mindenkinek:)

17 megjegyzés:

Raindrop írta...

Az eladót nem fogják, túl fontos nekik a listázási díj. Tapasztalat. Most volt egy ilyen ügyem. :/

Alma írta...

Szia! Tényleg felhárorító az egész ügy. Remélem a végére tudsz járni, a tisztesség tán még a Tesz-vesz oldalának is fontos, hiába a listázási díj. Ha nem veszik le, saját magukat is mindősítik vele.
Igaz,hogy ez kevés a probléma megoldására.
Javasolni tudom, tán tegyél felírtatot vagy vízjelet a képeidre, segítség lehet, de semmi sem bíztos!

Viki írta...

Egyszerűen nem értem az ilyen emberek gondolkodásmódját!!!! Reagált valamit a leveledre? Bocsánatot kért?

Erre a képre emlékszem én is. Azért, ha úgy érzed, hogy tennél fel Botiról képet, akkor küldd el e-mailben!!!:)

Judit írta...

Raindrop, van kedved elmesélni?
Alma:megfontolandó, köszönöm!
Viki: oké:)

Abile írta...

Szomorú, hogy vannak akik szó nélkül visszaélnek a blogon elhelyezett fotókkal! Legalább megkérdezte volna :o((

Kaoka írta...

Nahát! Ez inkább lopás. Sajnos hallottam már ilyenről.:( Monogrammozd a képeidet,így elkerülhető a képlopás.

Fércművek írta...

Még jó, hogyha úgy alakul, akkor találkozhatok Veletek. :)

H. Mária írta...

Sajnálom, ami veled történt. Én nem is tudom, hogy az ilyen emberek mit képzelnek magukról? Annyira nehéz lett volna a saját képét kitenni? Én is azt kérdezem, hogy legalább bocsánatot kért? Feliratozd a képeidet, egyszerűen megteheted a gépen található Pain programmal. Nagyon szépek a munkáid és a családod is, kár lenne egyes emberek miatt nem látni őket. Mária

Teca írta...

Judit,

tudom, hogy bosszantó... de ne keseredj el . Azt javaslom én is, hogy tegyél jelet a képeidre, és mérlegeld, hogy egy jellemtelen ember miatt ne foszd meg a többséget magatoktól! :)Azokat, akik Rád és a szeretteidre kíváncsiak! :)

( A tőled vásárolt házikó remek ajándék volt, Eszter és Sára anyukája nagyon örült neki. Köszönjük! )

KisMesterek írta...

Sajnálom, hogy ilyen bosszúságokkal szembesülsz. Nekem állandó dilemma, hogy a gyerekekből, családból mennyit mutassak. Szinte már semmit nem rakok fel olyant, amin felismerhetőek vagyunk. Szívesen dicsekednék velük, de nem csak jószándékú emberek használják az internetet. A képfelirat meg sok esetben simán levágható.

t®eb♥®etta írta...

Gusztustalan dolgok vannak:((((

ccsigaház írta...

Elmondaná valaki, hogy hogyan kell monogramozni a képeket? Köszi!

Judit írta...

Kriszta, teljesen egyetértek.
Monogramozni úgy tudom photoshoppal vagy painttel lehet, és gondolom még sok program van ilyen. Én a paintet ismerem csak.
Tesz vesz nem tesz semmit, azt írták, azért, mert lejárt az aukció. Írtam nekik, hogy utólagos szankció nincsen?

Családanyu Viki írta...

Úgy tudom teszvesz szabályzat azt mondja ki, ha nem megfelelő fotókkal hirdet vki akkor max törlik az aukciót, eladót csak akkor függesztenek fel ha nem fizet vagy számukra egyéb gondot okoz (pl teszveszen kívül ad el íyg kikerülve a díjazást)
Sajna nem komoly, szerintem uszítsd rá Krillát (illaberek) ha újra hirdetne a fotóddal, érdmes figyelni, Krilla meg profi ebben hogy elvegye az ilyen eladók kedvét :P
És még valami: lehet weboldalra olyan "kódot" tenni hogy lophatatlanok legyenek a fotók, tehát jobb-klikk-mentesítő -de hogyan kell, nem tudom, mamamin kérdezz rá, vki biztos tudja (és ha megvan írd meg plíííz)
Drukkolok, hogy ne kelljen mérgelődnöd!

Judit írta...

Viki: nagyon köszönöm az infót, utánanézek!

MAGYARINDA írta...

ez a kép már tök régóta fent van rólad, valahol a mamamin már olvastam régebben (tán még ősszel, nem emlékszem hol láttam....talán a küzdjünk a hamis...ilyesmi topicban?) de még mindig fent van :( sajnálom, annyira gáz az ilyesmi, főleg, hogy szóltál neki >:(

Barbi írta...

Hát ez tényleg felháborító! Nagyon sajnálom! Bár nem nekünk kellene, hanem annak az illetőnek!
Kár, hogy nem mutizod már Botit, de teljesen megértem!