2010. november 11., csütörtök

Dekoráció


Hiába van sok-sok hátizsákom eladó, egyedieket is kérnek továbbra is:)
Nemrég vettem Ágótól ezeket a figurákat. Eredetileg lógóként kaptam őket, 3 db fel van kötve egy pálcára, de nálunk sehol nincs olyan hely, ahol lógatni lehet. Tegnap kipattant az ötlet. A helyi kínai boltban vettem képkereteket, hátulról levettem a lapot és ragasztópisztollyal rögzítettem a falhoz a kereteket és a figurákat is. Mert ugye panel lakásban nem lehet szöget verni akárhová...(ez a halálom) így ha viszonylag könnyű a cucc, akkor bátran lehet ragasztani:)
(férjeknek ne mondjátok el) Szóval alakul Boti szobája. Egyéb más dekoráció még nincs.


Advent: köszönöm a sok ötletet, nagyon jól jöttek:) Már el is kezdtem reggel elkészíteni magát a naptárat, hamarosan mutatom:)

8 megjegyzés:

Monaline írta...

Nagyon ötletesek a felragasztott képek!:)

H. Mária írta...

Nekem is nagyon tetszenek. :) Ez egy nagyon jó ötlet! (ragasztás is)

Kata írta...

Hát ez igazán remek ötlet és milyen jól mutat!!!!!!
A hátizsák pedig igazán csodás :)

FKriszti írta...

A "kedvencotthon "oldalon nagyon klassz adventinaptár ötleteket láttam.

Judit írta...

Kriszti, nagyon jók!!!!!!

Ariaden írta...

Jahajj, nekem is van egy Szonjám, aki szereti a pillangókat... :D Azt hiszem meg kell mutassam a képet a férjemnek! :DDDD

Viki írta...

:D pont arra gondoltam, hogy férjem rosszul lenne, ha ragasztópisztollyal nekiesnék a falnak, amikor olvastam a figyelmeztetésedet!:)
Egyébként eszméletlenül jól néz ki!

Unknown írta...

:)))) Most vettem észre, hogy zugolvasó és nézelődő vagyok nálad, de most végre változtattam a dolgon.
Nagyon köszönöm, tényleg felvidítottál:)!
Az ötlet nagyon- nagyon jó, sokkal mutatósabb a sima lógatásnál.
A munkáidhoz pedig gratulálok!
Ági