2011. március 2., szerda

Pénztárca


Judit, légy szíves kéne nekem valami pénztárca féle! Kaptam az üzenetet. Gondolatban valami nagyon bonyolult bukszát képzeltem el technikailag, és kértem haladékot. Aztán motoszkált a fejemben, hogy egyszerű legyen, gyors, mutatós. Így elkészült ez a 13*13 cm-es négyzetből készült kis tartóka. Olyan jó kis mérete van, hogy akár mobiltoknak is használható. 10*10 cm. Így nagyon megörültem, és írtam is a kérelmezőnek, hogy őszinte részvétem, de megtartom:D Aztán megsajnáltam, és csináltam neki is:) Közben annyira elkapott a hév, hogy készítettem még 3-at. Majd mutatom őket is.

7 megjegyzés:

F.Gina írta...

Helyeske lett, jó kis kézbe illő !
Bocs, közvéleményt kutatok : régi vagy új szerkesztőt használsz ? És gépről töltöd fel a képeket vagy a netes képtárból ? Azért kérdem, mert te látszódsz a bloglistámon, de a többiek nem nagyon. Köszike :))

Judit írta...

Szerkesztő? az mi? mindent úgy csinálok, mint régen.
Képet a gépről töltöm fel:)

F.Gina írta...

:)) Ha nem tudod, hogy miről beszélek, akkor a régit használod. A beállítások menüpontban lehet átállítani. De úgy tűnik, mostanában csak a régit használók képeit látni az oldalsávban. Egyre biztosabb vagyok benne, köszi a választ !

dióhéj írta...

hű de klassz, vidám darab lett, tetszik nagyon :)

inga írta...

ez is nagyon teszik, bár Te akármit csinálhatsz, mindenben gyönyörködöm :)

Judilla írta...

Szeretem a színeket, amiket használsz... illetve a házasságukat.
Ez a tárca jó kis tavaszi darab lett!:-))

Judit írta...

Köszönöm szépen még készült pár darab a nagy hévben:)