2011. április 28., csütörtök

Anyák napja gyerekekkel

Hopp, hopp, még fel sem eszméltem a húsvétból, és máris itt az Anyák Napja, nem lehet lazsálni!!!:)))))
Hoztam pár ötletet, hátha valaki kétségbe van esve:)))
Nálunk a mamák és dédi óriási segítségeim, mindig lelkesen készülök erre az ünnepre.
Botival idén só-liszt-gyurmából készítettünk képkeretet, Csanádnak pedig a kis tenyerét nyomtuk bele egy kerek darab gyurmába.
Régebbi kreálmányaim képekben.
Van egy papírtulipán. Ez elég gyors.
Van a Hipergyors virág megoldás, gyerek kezét összemaszatolni, placcs és kész, ujjacska élével meg szárat levelet kell nyomdázni. Az is jó, ha ebéd után kérsz egy tenyérlenyomatot:)))
A teafilter tartót nem részletezem.
A képkeret az már haladóknak való:)) Kartonra ragasztottam madzagot. Majd arra nagyon vékony papírt, dekopázs ragasztót használtam. Végül festék rá és kész.

3 megjegyzés:

csigaszabo írta...

Tegnap (postára adás utolsó határideje:) eszemebe jutott nekem is, mi is tempera-ujjnyomdáztunk, ugyan én voltam a főirányító (másfél éves a lányka), de miután letudtuk a kötelező virágokat, "szabad kezet kapott", és nagyon élvezte :)
A képkeretet meg már annyiszor ki akartam próbálni, szerintem te adod most az utolsó lökést...

Judit írta...

Akkor hajrá, néztem a blogod, még titkos, én is majd mutatom hétfőn a mienket

Viki írta...

Ez a hipergyorsvirág nagyon tetszik!!!!:)