2011. június 27., hétfő

Cukorkaszínek és yo-yok

 A virágokat átszelő szaggatott vonalat régebben hímzőfonallal szaggattam, most kitaláltam, hogy a cikkcakk öltést sűrűre és keskenyre állítom, aztán elkezdtem varrni és szakaszosan talp fel, majd le. Így haladtam egyenesen. Tartósabb. Hímzőfonalas ugyan szebb, de ha beleakad valami akkor kihúzódhat a szál.

A yoyovirágokat pedig szintén ezzel az öltéssel varrtam fel úgy, hogy a virág szélein 4-5 helyen rögzítettem. Régebben ezt is kézzel csináltam, de nem volt annyira tartós.




 Alkotás közben meg itthon tombol a nyár, sarazás, főzés, pancsolás a mosogatónál, szunyálás, kinek mi jut:)
Nyár a panelben élőknél így működik. Ha hőség van otthon dekkolunk (11-17 óra között),amúgy sarazós játszótér, légkondis közért, nagymamák kertje, árnyékos utcák.

Nincsenek megjegyzések: