2011. augusztus 15., hétfő

Sorsolás

A sorsolási bizottság már alszik/majdnem alszik, Csanád 8 óta szunyókál, Boti meg .... pisilni kell, szomjas vagyok, kakilni kell, fázok, melegem van, valami eszembe jutott anya...gondolom ismerős:)
De ideértem és sorsolok. Viki, téged a végére tettelek, te voltál a 68-as.
Kipróbáltam ezt a random izét, jó játék nem mondom, de nem tudtam idevarázsolni, csak lefotóztam a képernyőt. Nincs türelmem a technikai akadályokhoz.
Szerencsés szám lett a 13-as és az 5-ös.
Gratulálok, küldjetek postacímet és jövő héten repítek egy-egy házikót:)
 SUSU
 LABIDIGA
ide lehet beköltözni:)

(ui: utána még sorsolgattam párat,  nem bírtam magammal, képzeljétek az 1-es és a 68-as is közte volt a legkisebb és a legnagyobb szám, de ez már kínzás tudom)

4 megjegyzés:

Viki írta...

ezek szerint majdnem nyertem, csak az időzítésre kellett volna gyúrnom!:) Gratula a nyerteseknek!!!

bruercsi írta...

Gratula a nyerteseknek!! :)

Maminti, a kicsi zöld tündér írta...

Gratulálok a nyerteseknek! Nagyon szerencsések!
Köszönöm, hogy játszhattam!

Labidiga írta...

Jajjjjjj, most látom csak!
Nagyon szépen köszönöm, először nyertem és pont nálad, jujjjjjdejóóóóóóó! :)