2011. szeptember 27., kedd

Fekete-bézs pelenkázótáska

ELKELT

Legújabb táska, és eladó is:) Ritkán tudok a meskára feltölteni (részleteket ott megtalálja akinek tetszik), pedig az volt a tervem, hogy miután Boti ovis lesz, tengernyi időmben majd ontom a dolgokat. Erre Csanád épp abba a korba került, hogy figyelni kell mit művel a lakásban, vagy épp szüksége van rám, hogy szórakoztassam:) Persze ez nem baj, csak ember tervez, Csanád végez:)))
A paprikakrémet a fürdőszobában, a hajkefémet a kanapé mögött, a felmosót a nappaliban, a távirányítót a kukában találtam meg.
És amit nem találok: a szabad gépi tűzéshez a talpat!!!!!(pfaff gépem van) Férjet gyorsan elküldtem az oktogonra a varrógépszaküzletbe. Ilyet, de azonnal. Hideg vizes zuhany következik kérem: pfaff, singer és husqvarna forgalmazása, képviselete a singer céghez és bolthoz  kerül, a német raktár sincs már, csak shanghajban, már nem tartanak bemutatókat,nem ajánlják vevőknek ezeket a gépeket, mert nehézkes az alkatrészpótlás, stb, menjek a singerhez....hónapokba kerül új alkatrész beszerzése, és csak mondta mondta, én meg nem láttam az idegtől......ma este már nincs kedvem ehhez, van még egy talp, ami nem szenzoros szabadkezes talp (ez veszett el) hanem sima stoppoló talp, remélem ez is jó lesz. (Fogalmam sincs mi a különbség)
Most izgulhatok, csak el ne romoljon a gépem.


6 megjegyzés:

majusvan írta...

Akkor ezért volt pár héttel ezelőtt a románia Lidl tele Pfaff alapgépekkel? Csodálkoztam is.
Remélem azért sikerül szerezned talpat.
Táska nagyon szép, mint minden táska amit varrsz:)

nuuszikuuszi írta...

A varróvilág-nál nem nézted még?

Judit írta...

majusvan: köszönöm!
nuszi:Köszi, megnézem!

IsaBella írta...

A rózsaszín és a lila jól feldobja a táskát, a virágok nagyon tetszenek. (:
Remélem, a gépeddel is minden rendben lesz és további szépségeket tudsz majd megmutatni nekünk!
Minden jót!
Izabella

Zsuzsi írta...

Ez az egyik kedvencem:)
Nagyon örülök, hogy ma a Csehoban élőben is láttalak, eddig csak a műveidet csodáltam:) Én is próbálok varrogatni, (legutóbb babát varrtam Panninak:) és tetszenek az ízléses munkáid!!! nagyon jók a színkombinációk!!!
Zsuzsi (zsukora)

Judit írta...

Szia Zsuzsi:)
Én is örülök, hogy megismertelek, jó hely ez a cseho:)))