2011. november 27., vasárnap

Apró virágok

Kissé tavaszias tudom:)) Így tél elején azért jólesett zöldülni.
Végre elkezdődött az adventi időszak, amúgy egész évben karácsonyoznék típus vagyok. A gyertyát meggyújtottuk, a karácsonyi vendégjárás napjait megbeszéltük.
Jövő héten befejezem a megrendeléseket, sajnos le is mondtam párat ( januárra átütemeztem), mert nagyon el vagyok maradva az itthoni dolgokkal. Függöny pl. borzasztóan poros, nem is merem megmondani, mikor mostam ki legutoljára:( Meg amúgy is érzem, hogy már pihennem kéne.



2 megjegyzés:

Viki írta...

Naaaaagyon szép!!!!

Akkor kezet foghatunk! Szintén karácsonyozhatnékom van egész évben!:) Olyan jó volt ma már végre feldíszíteni a lakást és készülődni.:)
A függönymosásban nyugodj meg, tuti, hogy rosszabb helyen végeznék!;-) Bár pár napja Fly Ladyzem újra!:)

Judit írta...

A függönnyel akkor megnyugtattál:))
A módszer nagyon jó. Ahol járok, ott 10-15 percet takarítok. Nagyjából rend is van:)) De a függöny az nagy mumus, mert az hoz magával minden mást, pl. ablakpucolást, meg virágok portalanítását...jáááj