2012. január 14., szombat

Zsebes tároló függönyből

 Ovinkba készült ez a tároló.
A délutáni szunyókálás alatt, ha valakinek sürgős dolga akad, akkor papucsban mehet ki, nem kell a cipővel bíbelődni. Az anyagot kaptam, itthon derült ki, hogy ez egy ikeás sötétítő függöny. A helyzetet kihasználtam, a függönytartó füleket úgy hagytam, illetve az alsó beszegett szélét sem bántottam.
 Eleje és a trapéz zsebek kiszabása után kihímeztem, majd levasaltam az anyagokat. Az előlap teteje be volt szegve gyárilag, ez a függöny alja volt eredetileg. Hátlapot is kiszabtam, a függönytartó füleket is benne hagytam. A zsebeket U alakban (zseb teteje a függöny alsó széle volt) körbeszegtem, majd az előlapra felvarrtam.
Előlapot és hátlapot egymásra téve, színt színre fektetve U alakban körbevarrtam. Sarkokat levágtam, hogy kifordítva szépen csúcsosak legyenek. Kifordítás. Levasalás. Az egészet körbevarrtam, ezzel a varrással felül is záródik a dolog. Kész.

1 megjegyzés:

Kata írta...

Jaj de szép lett, nagyon tetszik !