2012. június 18., hétfő

Színeskék

Ilyenkor nagyon jó őket egyben látni, és kedvet kapok még- még -még -sok-sok színeset csinálni. Nehéz összeegyeztetni a családdal a hobbit. És nehéz szétválasztani, hogy hobbi vagy munka. Munka vagy gyerekek. Hobbi vagy munka. Hobbi és gyerekek. (5 éve vagyok itthon a gyerekekkel) Állandó hullámvölgy érzelmileg. Mert mindent szeretnék, és mindent nem lehet. Az is közhely, hogy arra van idő amire akarom. Nagyon tisztelem azokat, akik a gyerekezés alatt lettek vállalkozók, és nem csak kicsiben nyomják, mint én, hanem teljes állásban. Én gyerekek előtt is már vállalkozósdi voltam félig, bár nekem ez is nagyvállalat már:D Ugyanakkor nagy felelősség, izgalom, de öröm is. És hamarosan nekem is döntenem kell majd a jövőben. És objektíven kell nézni mindent. Nem tépelődök sokat, lesz ahogy lesz. Az eredeti munkámat is nagyon szeretem.Jó itthon a gyerekekkel.
Majdnem 4 éve kezdtem, sokat tanultam a folyamat közben. Meg kellett tanulni fotózni, eladni, megszervezni az életet, és magát a táskákat is a lehető legprofibban elkészíteni. Férjem támogat, anyagbeszerez néha, postáz. Anyukám vigyáz a gyerekekre amikor kell. (Heti 2-3 délelőtt tervezem, emailezek, szabom, varrom a táskákat, egyebeket. Esténként ötletelés és levelezés  a megrendelőkkel) Jó ideje már van segítsem a táskák elkészítésében is. Apránként haladok, de nekem minden lépés tripla időt vesz igénybe, hogy döntsek. Szeretem az állandóságot, az ad biztonságot. Még is mikor lépek, döntök, akkor utána már felszabadult érzés.
Szóval úgy érzem több mint 3 év alatt sok minden történt, 2 gyerek és ezek a  számomra kedves hátizsákok, táskák, házikók.
És ami meglepő, soha nem fogjátok kitalálni, mik a legnépszerűbb bejegyzések nálam. A keresztszemes ovisjeleim!!! :D Én, aki alig pár darabot készítettem eddig. Illetve nem is gasztroblog az enyém, de a briósom is nagyon népszerű, és a karácsonyi filcfigurák (filc sem jellemző rám). Jó, mi? Amúgy ez egy varrós blog. És ez most mit jelent? Hagyjam a varrást??????:D
ovis jelek
többfunkciós táska
apróságok
hogyan legyünk házitündérek
Új jelenség a megjegyzések ritkulása, de nem panaszkodom, nagyon örülök nektek, hogy vagytok, olvastok, tudom, mert van a google statisztika:DDD Én is legtöbbször csak nézelődök máshol, ne aggódjatok:)
Hú, és lassan 4 éves lesz a blogom!!!
Valami nagy buli kéne:) És én mit szeretnék ezen alkalomból? Hogy olvassatok sokan továbbra is:)

10 megjegyzés:

Krizantám írta...

Jók ezek a visszatekintések!

Képzeld nálam pedig a magyar motívumos bejegyzésem vezet az olvasottságban toronymagasan (egy nagyon szép régi mintagyűjteményt linkeltem be)! És alapvetően nem is bánom, mert minél többen ismerik, annál jobban örülök, hogy megoszthattam másokkal is! ;-)

A varrást pedig nehogy elhagyd...gyönyörű színesek a munkáid! Ebből is látszik milyen sokoldalú vagy! ;-)
Továbbra is jövök olvasni Téged, örülök a szülinapos blogodnak!
Puszi: Kriszta

bruercsi írta...

Hajrá!

zazálea írta...

jaj, ezek milyen kedves és csodád hátizsákok, szívmelengetőek!

(én bárminek örülnék) :))

Judit írta...

Kriszta: na, jól van akkor varrok tovább:D Ugye, milyen érdekes ez a statisztika?:)))

Erika: igyekszem:)

Rita: na, kigondolok valami jó kis nyernivalót:)

Kata írta...

Én csak ritkán nézelődöm blogokon mióta Csenge meg van, de meg jegyzést annál ritkábban is írok. Van olyan is hogy írnék, de ezek a szó ellenőrzések is hátráltatnak csak, engem legalább is!

Ami meg a munkáidat illeti, nagyon tetszik minden amit készítesz, drukkolok hogy sikerüljön a jövőben is ezzel foglalkoznod.
Mivel én is idén mentem vissza 5 és fél év után, tudom hogy nem könnyű, mert legszívesebben itthon maradtam volna, és nem lett volna rossz hogy a hobbim legyen a munkám is., ha ez neked meg adatik ne is gondolkozz rajta ! :)

A Csenge táskáját el nézve, gondoltam varrok egy hasonló táskát Máténak is egy kicsit nagyobb méretben, csak még erőt gyűjtök :))))

Judit írta...

Én is aggódom a visszatérés miatt, Kata, mert egészen más világban élek most. Furcsa lesz. Még van időm dönteni, sőt akár haladékot is kérhetek, hát majd meglátom. Nem egyszerű, itt már nem csak az alkotás, hanem a marketing is számít, azt a részét meg nem nagyon értem, tanulom közben.
hátizsák: na, hajrá, szólj, ha segítsek!

Kata írta...

Volt hogy sírva mentem dolgozni, na nem a munka miatt, hanem hogy nem lehetek már annyit a gyerekekkel mint eddig, már meg "edződtünk" mindnyájan, de még most sem könnyű...
Amint lesz bármilyen lehetőség ami jobb a mostaninál, az biztos hogy nem nagyon gondolkodom a váltáson majd!
Én is ki vártam hogy alakul, nem izgultam agyon magam miatta :)

Ami a táskát illeti még a színekkel sem vagyok meg barátkozva, vettem nagyon szép zöld színű bársonyt amihez szerettem volna valami szép sötétebb türkiz kéket, de csak baba kéket kaptam, így meg olyan "világos" az egész, még ez is vissza tart, de csak meg álmodom valamikor ;)

Kata írta...

MOst aztán írtam bejegyzést :))))))))

Judit írta...

Nem baj, úgy is ritkán van alkalom beszélgetni:)))
Ha túl világosnak érzed, akkor a fedlapnak tegyél más anyagot, nem kell feltétlen kord. Én is gyakran rakok dekorpamutot. Azt merevíteni kell a fiúknál kapható táskamerevítővel.

Kata írta...

Kösz a tippet, végül is a párom meg szavazta a világos kéket, neki tetszett. Majd kíváncsi leszek mit alkotok belőle, mindig félek az "újtól", ezért is tart hosszabb ideig az elkészítése is :)))