2012. október 29., hétfő

Manó







A hétvégén izgalmas dolog történt. Belecsöppentem kicsit a waldorf világba. Markó Jucinál (markojuci.blogspot.com) tanultam w.manót varrni. 2 napos (egész napos) program volt. A helyszín is a hangulathoz illett, hiszen a Gödi waldorf oviban
gyűltünk össze pár anyukával közösen. Amolyan fonóbéli hangulatot vártam, és az is lett:)
Mind az ovi, mind a babavarrás elvarázsolt. Kézzel varrni, minden apó öltéssel picit előrébb jutva haladtunk, és a második nap végére megszületett ez a kis kék ruhás baba.
Botinak (5 éves) készült, próbáltam, hogy rá hasonlítson, úgy alakítottam a haját, a ruha színét, amit esetleg kedvel, meg persze folyamatosan rá gondoltam. És ki játszik vele többet? Csanád (2 éves) Mondja is neki lelkesen: -Bobi!
(ez azt jelenti, Boti)
Húzza, öleli, forgatja, simítja, puszilja, aztán néha hajít rajta egyet, és aminél megállt az ütőm, elkezdte a sapit lehúzni, de nem ment neki, Anya dupla cérnával, dupla sorban rávarrta:DDD
Az oviról is szeretnék majd írni, csak még hatása alatt vagyok:)Majd legközelebb.

Nincsenek megjegyzések: