2012. október 10., szerda

Nemzetközi babahordozó hét

Kedves kisgyermekes anyukák, leendő anyukák!
Régóta írogatok elvétve a hordozás szépségéről, hiszen én is rendszeresen hordozom még Csanádot. Akinek van kedve megismerheti élőben a megfelelő babahordozó eszközöket, mei tai, hordozókendő, nem csak nandu, SSC-csatos hordozó. (Kengurukat felejtsétek el!!!!!), érdekes programokkal fűszerezve egy rendezvény alkalmával.
 Itt éppen a férjem viszi Csanádot, aki a válla fölött nézelődik:)
Itt pedig én vittem, hátamon a zsákom. KIadós kirándulás után délutánra elfáradt, elaludt és akkor a kapucnival tartottam a fejét. Súlya eloszlik, olyan, mintha egy hátizsákot vinnék. Emlékszem egyszer egy kislány mondta, hogy : Nézd anya! egy hátizsákbaba:))
Az ország több pontján lesz, mindenki megtalálhatja a maga helyét, itt közelemben Csepelen lesz! Gyertek, én is ott leszek, viszem a cuccaimat:)
A zsepitartók a tombolára készültek.

Nincsenek megjegyzések: