2013. február 19., kedd

Február

Sziasztok!
Régen írtam már, de vagyok és alkotok továbbra is:)
 Sűrű volt az elmúlt egy hónap mondhatjuk:) Jutott idő pihenésre is, utaztunk, kirándultunk. A gyerekekkel amikor csak lehet csavargunk, mert mint a szivacs szívják magukba az élményeket, és mindkét fiú tele van energiával. Egyébként otthon ülősek, nehezen lehet őket rávenni a kimozdulásra. Több változás is van. Tavalyi évben elkezdtem a a környezetbarát tisztítószereket használni, és szappant is megtanultam főzni. Idén pedig az étkezés lesz a hangsúlyos, sajnos több családtag is gyomorbajokkal küzd, így az a cél, hogy a finomlisztet és a cukrokat minimálisra csökkentsük. Rátaláltam a biozöldségekre is, közösségi biodoboz keretén belül szerveződik.
6 év után sikerült rávennem magam a mozgásra. Talán már nagyobbak a fiúk, annyira nem fáradok el, nincs éjszakai etetés már:)
Sajnos a téli náthás időszakot nem úsztuk meg, óvodai-közösségbe járásvelejárója az állandó náthás fiam. Dec. közepe óta náthás. Várjuk a tavaszt:)
üdv.
Judit


























6 megjegyzés:

Andy kuckója írta...

Jaj de szép színkavalkád! Igazán tavaszi hangulat van Nálad. Ennyi élmény és varrnivaló mellett aludtál is ebben a hónapban?:))

Judit írta...

Igen, aludni nagyon szeretek:D Amúgy van több fronton segítségem és alaposan (sűrűn) meg van szervezve napjaim, hogy minden beleférjen. Nekem ez most főmunkám, időm van:)

Viki írta...

Ezt mind februárban varrtad???:) Ésss szia!:)

Judit írta...

és még nincs vége a hónapnak:D

Viki írta...

aztaaaa':)))

Marianne´s hantverk írta...

Like cofemuggs.
GLAD PÅSK
Marianne