2014. január 1., szerda

Új Év


Mozgalmas és kreatív év áll előttem. Mindkét gyermekem óvodás lett, így véget ért, egyik gyönyörű korszaka az életemnek, az otthoni kisbabás, kisgyermeknevelés évei. Tudatosan készültem a hosszú itthoni létre. A tudatosság nem is jó szó, inkább ösztönös. Lelkileg nagyon különös helyzet ez. Más lett a napirendünk, nem tudok már gyermekeim minden percéről. Viszont úgy érzem nem is kell elvárnom magamtól, hogy ezt egyik pillanatról a másikra dolgozzam fel.
Tavasszal hoztam egy döntést, hogy kreatívitásomat még inkább kihozzam magamból, időt kértem a munkahelyemen. Folyamatossággal tudtuk áthidalni aztán az őszt, először csak délig jártak, majd ott is aludtak a gyerekek az óvodában. Egyre több időt tudtam a BelinBolt-tal foglalkozni.
Folytatom a kézművességet, töltögetem a boltomat, tanulom a vállalkozás ABC-jét, (a magam ura vagyok érzést még szokni kell), gondolkozom új ötleteken, és remélem idén is sok-sok vásárlóm lesz. Rengeteg tervvel, feladattal, bizakodással vágok neki a 2014-es évnek.
Kívánok mindenkinek nagyon boldog új évet!
Judit

2 megjegyzés:

Holnap írta...

Köszönöm, és kívánom, váljanak valóra terveid, járj sikerrel utadon.

Folticák írta...

Régóta követem a blogodat. Tetszenek a munkáid. Gratulálok! További sok sikert kívánok!